八方的音乐

Thursday, November 19, 2009

第一个欢送会。。。 First Farewell



大家都知道我要离开这木薯国了吧。。
要背起我的梦想,带着妮娃娃, 踏足雪花盛季的枫叶国。

今天考完了最后一张考卷,也放下了心中大石。
难得大家都得空的时间,一班主内的弟兄一起来个欢庆的晚餐。

谢谢 nicholas, joshua prakash, bee bing and loong wei.
为我的启程开了第一幕。
我会带着这个祝福到雪花满天的枫叶国,温暖这冰冻的身躯。

很难得大家能一起坐下来,聊个天花地乱,
而且还是用我不熟悉的英文哦。
聊着他人的故事,聊着大家假期的打算,聊着cf 的活动。。。。

这一桌的食物,都很满意,很开胃。
特别是那只虾,只能用一句话形容,“极品”。
认识我的人都知道我最厉害就是吃,能进入我的“极品”名单可是不简单哦!
简简单单的花酒蒸虾,肉食那么的鲜甜可口。
当然,桌上最贵的就是它咯,就连条新鲜的活鱼都要打退堂鼓。

满足,喜乐,感恩, 的一餐。
谢谢大家的招待!!!



Everyone know that I going to leave Malaysia .
To persuade my dream to canada.

finish the last paper today,finally, also put down the hearts of stone.
Since we are all free now, we can have a dinner together among brother in Christ.

Thank you, nicholas, joshua prakash, bee bing and loong wei.
For open the first ceremony for my departure.
I will take this blessing to warm the frozen body in the winter season.

It is rare that we can sit down and have a table talk,
with the English which i'm not so familiar with .

This table of food, very satisfied, very appetizing.
That shrimp in particular, can only be described in a phrase, "Master Piece."
People who know me know that I am the best, is to eat, get into my "Master Piece" list is not simple!
Simply Steamed shrimp with some flouvaring, the meat become so delicious.
Of course,  it the most expensive plate on the table is that, and even fresh fish is not comparable.

Satisfaction, joy, thanksgiving, meal.
Thank you for the hospitality! ! !

0 comments:

Zopim

友情链接

《大馬部落》