八方的音乐

Monday, May 25, 2009

一席谈 a table talk

终于又让我遇见了你,
你还是那么的迷人,
只是不同的是你不再是一个人,
肚里的他应该有听话吧?

Finally i met you,
still you are so charming,
what different is that u not alone anymore,
he who inside you should be fine.

你的一餐,
换了我的一谈,
在你面前中是那么的透明,
是乎没有可隐藏的。

a meal from you,
grant a words from me,
it is so vincible infront of you,
there nothing i can hide from you.

我向你阐明了我和她的一切,
其实你早就知道了吧。
可,至少你是我舒缓的管道,
在你面前中是那么的轻松。

I told you everything about me and her,
you should guess it long ago,
but, at least you the tunnel for me to relax,
it is so comfortable to be with you.

0 comments:

Zopim

友情链接

《大馬部落》